Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

το πρωινό μου ξύπνημα..



Είδα τον Θένη να φεύγει για το σχολείο και συνειδητοποίησα ότι είναι ήδη 7.
Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός αναρωτήθηκα και αγκάλιασα το μαξιλάρι μου.
Θυμάμαι άραγε τον εαυτό μου χωρίς παιδιά; Λίγα πράγματα, σκόρπιες αναμνήσεις.
Θυμήθηκα όμως το συναίσθημα, πώς θυμάσαι μια μυρωδιά; μια γεύση; κάπως έτσι.
 Συνέχισα να κρατάω το μαξιλάρι μου.
Σήμερα δεν εχω κουράγιο να σηκωθώ. Θα κάτσω εδώ στο κρεβάτι μου αγκαλιά με το παρελθόν, θα βάλω παλιά τραγούδια και θα χορεύω μπροστά στον καθρέφτη όπως έκανα όταν ήμουν έφηβη.
Μόνο για σήμερα αφήστε με να νιώσω ανέμελη..αλλά δεν γίνεται...ο Σταυρούλης μου, 8 μηνών, περιμένει το γάλα του.
Καλημέρα και καλό κουράγιο και σε σας και σε μένα!!

Ειρήνη

8 σχόλια:

  1. Μια απο τα ίδια φιλενάδα.....Σηκωμό δεν έχω σήμερα! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερααα!!!!!!!!καθε μερα νεα αρχη!!!!! καθε μερα νεες στιγμες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρηνακι μου δεν μπορω να σου πω κατι για το πρωινο ξυπνημα.....γιατι εμενα ειναι ακομα μικρα! Αλλα εχω να πω καλη αρχη στο νεο σου ΜΩΡΑΚΙ(blog)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη αρχη στο blogακι σου κοριτσαρα μου! Welcome to the club!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Καλημέρα κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Ειρήνη Λουίζου καλημέρα ρηνιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή