Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

όλα μας τα όνειρα θα γίνουν αληθινά...αύριο

Φεύγει το 2012...Δύσκολη χρονιά για πολύ κόσμο! Έσβησε πολλά χαμόγελα από πολλά χείλη, κατέστρεψε οικογένειες, πήρε ζωές, έκλεψε τη χαρά, ξερίζωσε την ελπίδα, στέρησε τα όνειρα!!
Για μένα όμως ήταν μια γλυκειά χρονιά, ήρθε στην ζωή μας ο δεύτερος γιος μου!
Επισκίασε την στενοχώρια και μας χάρισε και πάλι το χαμόγελο!
Θέλω το 2013 να μας βρει αισιόδοξους, χαμογελαστούς και όρθιους, έτσι μου έλεγε μια ψυχή!
Θυμάμαι μια παραμονή πρωτοχρονιάς πριν πολλά χρόνια, να σκέφτομαι και να προσπαθώ να φανταστώ το μέλλον...ήθελα από πάντα να κάνω μια όμορφη οικογένεια, ήθελα 3 παιδιά, 2 αγόρια και ένα κορίτσι, ήθελα κάθε χρόνο να πηγαίνω στα χιόνια, να χαζεύω το τζάκι και να σκέφτομαι...
Πέρασαν τόσα χρόνια...δεν χιόνισε από τότε, δεν καίει το τζάκι γιατί κανείς δεν πρόλαβε να το ανάψει, πάντα όλοι τρέχουμε για κάτι πιο σημαντικό.
 Δεν έχουμε και πολύ χρόνο για να φανταζόμαστε το μέλλον, δεν κάνουμε και πολλά όνειρα γιατί φοβόμαστε πως δύσκολα θα πραγματοποιήσουμε!
Ε! όχι λοιπόν!
Αρνούμαι...Θέλω να χαρώ τα παιδιά μου, τους φίλους μου, τους γονείς μου, θέλω να βλέπω χαμόγελα παντού, χαρά, μουσική, τραγούδια, χορό...θέλω μαγεία, θέλω δυνατές παιδικές φωνούλες!
Θέλω μεγάλο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, πιο μεγάλο ακόμα.
Και ναι θέλω ένα κοριτσάκι να γεμίσει την ζωή μας με ροζ!
Όταν θέλεις κάτι πολύ γίνεται έτσι δεν λένε;
Γίνεται....και όλα όσα επιθυμούμε φέτος θα τα αποκτήσουμε και θα τα μοιραστούμε με όλους όσους αγαπάμε!
Γιατί μας αξίζει!
Καλή μας χρονιά....όλα μας τα όνειρα θα γίνουν αληθινά...αύριο!!!

Ειρήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου